Sista dagen på veckan

Hej min helt underbara blogg,jag har inte orkat skriva här på några dagar,dels för att jag har inte mått så bra då flera personer runt mig gått bort och flugit upp till våra underbara änglar.........
Dels för att jag ska få sörja i min egen takt......
Det är ju livets och ödets gång o så ska bet förbli.........
Men visst är det jobbigt när nån som står en så himla nära måste lämna jordelivet o försvinna?
Men jag har ju den turen att jag kan prata med dom ändå o höra vad dom vill säga till mig.....
*JAG* har turen att jag får varsel innan så jag är beredd......

 2 viktiga personer har lämnat mig på kort tid,dom kommer jag aldrig att glömma,dom har gett mig så otroligt mycket i och av mitt liv o dom är dom som kommer att betyda mycket mer än mina egna *----*vissa av dom,för dom här människorna har hjälpt mig mycket i mitt liv då det varit svårt....
Dom har hjälpt mig att hitta rätt i livet så att säga,gett mig nå helt fantastiskt o fått mig att ta rätt väg,där jag står idag.....

Vi är nu på 2011 och åren kommer o går förbi o snart kommer tiden och året då nya jorden ska börja sitt liv o avsluta det gamla......
Då 2012 ska sluta o börjas på nåt helt nytt fantastiskt.....
*Det är bara lite över 1 år kvar,väntar med spänning eftersom jag redan vet*
*Vet att livet kommer att bli nå mycket bättre då för *oss* som vågar ta chansen...........
Snart kommer *VÅRAN* tid då vi ska gå vidare vi som förstår o kan vara med på jorden ett tag till...
Vi som är skapta o förstår världens innebörd på ett mycket ovanligt sätt......
Vi som har fått allt till oss o vet vad som kommer att hända med våran jord:)
Vi som inte är rädda för varken omställning eller död då vi redan kikat på allt där uppe,hur vackert o underbart det är där.......

Alla andra kommer att få göra en lång resa långt härifrån......
Några på ett bra sätt o andra på ett dåligt,men det ödet har var o en skapat själv,kom bara ihåg det...
Man får det man gett,alltså det man skapat får man ta reda på.....

Jag ser fram emot det här med glädje då jag själv kommer få uppleva allt positivt o få slippa allt negativt,ingen tror jag ser fram emot det här så mycket som jag.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0