Onsdag.

Hej,min underbara blogg,tur att du finns?????
Igår skrev jag inget här då vi för det första hade fullt upp med kaffe-gäster som vanligt hemma hos oss då:)
Men det har jag mer än gärna när det är mina nära och kära som kommer förbi och fikar:)
Sen mådde inte min kropp något bra igår p.g.a. värken som tär på min kropp p.g.a. all medicinering som måste tas fast jag diskuterar att allt har en mening.....
Blir man sjuk så är det förutbestämt tyvärr.....
Endel mer än andra och livet måste gå vidare så länge man lever i alla fall......
Så det är bara att kämpa på o vara rädd o bry sig i det man har,det är det viktigaste,det man inte har,eller rättare sagt inte vill ha behöver man dock inte......

Först kom Poppa o sen kom Honken o skratten var ett faktum:)
Hann bara sätta på kaffet så dök nästa vänskap upp*nämner inga namn*
För det finns dom som misstolkar mycket som läser min blogg*som inte riktigt är som vi andra*
Eller tänker som oss andra......
Vi fikade o skrattade på som vanligt åt allt på denna härliga jord......

Idag vaknade jag o mådde *LITE* bättre i alla fall,längtar faktiskt tills min behandling i morgon som jag måste ha,på både gott och ont......
Klev upp o åt frukost,drack kaffe o mös med min stora,största kärlek någonsin:)

Gick ut o gick en sväng o sen kom våran största kärlekslycka på besök o även dennes största kärlekslycka (världens goaste) på besök o strax därpå kom Bea en sväng o strax därpå kom Honken.......
Sen åkte Mannen o Honken iväg och pulade med isbilen,och sen dök Sarah o Micke upp en sväng,dom skulle till Grb och kolla på en lägenhet så jag hoppas att dom nu tar den då så det blir nära emellan oss?????????

Sen har den här dagen också gått i familj o vänners lag,en fin o lugn o lycklig dag som alla andra dagar i mitt liv (helt fantastiskt)........
Jag har allt som jag vill ha i mitt liv just nu o allt som jag behöver o allt som betyder nåt för mig...
Det är väl det som är huvudsaken o framförallt är det väl det som är livet??????
Eller hur............
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0