Onsdag

Hej min helt underbara blogg,när jag vaknade i morse hade jag kunnat sova lite bättre i natt än vad jag gjort andra nätter åtminstone?
Lite bättre av alla kramper i kroppen,o värk o yrsel o huvudvärk som bara är en bråkdel av mitt underbara liv annars nu:)
Men hjälpen jag fick utifrån var till stor nytta.......
Tack för hjälpen:)

Men som sagt när jag väl börjar kunna sova om nätterna så kommer mina sann-drömmar tillbaka då,inget att göra åt,utan bara att gå vidare o se o höra när allt händer  och sker då?
Fördelen är ju att jag är förberedd men *kan* eller *får* inte tala om?
Jag öppnar mig bara mer o mer o ser mer o mer hela tiden,saker som är sorgliga men även saker som jag inte bryr mig om:)
Saker som ändå inte jag skulle ägna den minsta tanke åt eller till,eller ens varna för,då jag trots allt tror att allt har en mening här i livet.....
Man kan inte stoppa saker bara för att man får det till sig i förväg?
Utan livet har sin gång,men trots allt är det inge skoj att veta vad som hända skall? 

Saknar min vän så mycket som gick ifrån mig på ett hastigt sätt,men jag hoppas att hon har det bra nu hos *MINA* änglar och att min mamma välkomnar henne o ger henne allt hon är värd....
Hon är värd så,så mycket mer än många,många andra på denna jord!
Min dotter sa till mig för några veckor sen     *Mammma varför är världen så orättvis?*
Ja du om jag kunde svara på det?
Om jag bara kunde tala om varför så skulle jag göra det:)
Om jag bara kunde få vara med o bestämma en liten del av allt som händer i våran värld så hade jag inte valt just henne utan någon helt annan,som absolut inte är värld att leva på våran jord?
Men nu kan jag tyvärr inte vara med och bestämma:)
Jag svarade min dotter!!!!!!!!!!*Gumman,världen är inte orättvis*
Utan den världen vi lever i får vi det vi ger o allt har en mening.......
Varför tror ni att endel dör av att bara bryta tån,endel ska lida i cancer o kämpa lång tid till ingen nytta?
Endel har änglavakt o kliver ur bilen fast det inte finns något kvar av bilen?
Endel lever i liv utan några som helst problem med kärlek o lycka o allt bra som finns.....

Jag själv har tron att vi får det vi förtjänar?
Är vi snälla så får vi snällt tillbaka o tvärtom?
Är man elak o gläds åt andras olycka så kommer sanningen ifatt en så småningom och man får tillbaka i nån form av elakhet från dom där uppe.....

Därför är jag glad trots min nuvarande sjukdom som gör att jag ej kan leva på det vis som jag önskar så himla glad att jag har ett värdigt liv trots allt,med en helt underbara familj o barn gjorda av mycket stor kärlek o en helt underbara släkt som är så mån om varandra o bryr sig o ställer upp för varandra.....
Det är inte alla runt omkring som har det så bra?
En *VÄLSKAPT* familj o välskapta barn:)
Sen får ju endel ta det hur dom vill,hihihi-......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0