Ny helt underbar vecka igen då

Vaknade av att klockan ringde vid 8 i morse:)
Tror ni att jag orkade gå upp?
*Nej då*
Jag var sen som vanligt uppe ur min sköna,mysiga säng efter en mycket vaken och ond natt, o sen iväg fort o hämta min underbara dotter o klippa sig.......
Många glada skratt blev det o massa annat tok.......
Träffade mina älskade barnbarn som är sååååååå söta o goa,lika underbara varje gång man träffar dom......
Lika glada varje gång man ser dom......
Världens sötaste o världens perfekta barn......
Helt skapta i den form som barn ska vara stöpta om man inte gjort något misstag...... 
Då skiner mitt hjärta som bara den,trots all sorg man bär på just nu...Men alla sorger innebär nå nytt varje gång......
Alla nedgångar betyder mycket bättre uppgångar:)

Synd bara att lotten aldrig kan få landa på rätt nummer så rätt boll hamnar där den ska?
Som ett spel på lotto antar jag??????????
Då kan man tycka verkligen att livet är orättvist,dom som är snälla ska gå först o dom som inte är kloka ska få vara kvar längst.............
Men tyvärr är ju världen så orättvis även om den absolut inte är värdelös som många tycker?
Eller också är det så att alla får sin beskärda del........
Av änglarna till slut......
Dom har sån makt,jag lovar:)
Tyvärr så kan jag inte skriva vad som helst här då det finns nyfikna människor som inte har egen fantasi eller ett eget liv som kollar vad andra skriver i sina bloggar?
Vet ni varför?
Jo därför att dom har antagligen ingen egen blogg eller också har dom inget eget liv....
Då kan det bli *LITE* svårt att skriva om man ändå inte har nåt att skriva om?
Då bedriver man tiden med att läsa andras,för då *PLÖTSLIGT* har man ju nånting att göra?
då har vi löst det problemet:)
Så om ni inte är intresserade eller mår dåligt av att läsa min blogg     *GÖR INTE DET DÅ HELLER*
Idag fick jag ytterligare en beställning på en katt-unge så nu får våran katt börja löpa för nu är det redan 5 stycken som vill ha just såna här katter av den här rasen:)
Så nu gäller det att det blir små babysar snart......

Sen står resan för dörren där sol o bad står på schemat....*NICE*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0