Ny dag.....Ny vecka......

Idag vaknade jag utsövd och ingen värk alls i kroppen,det är fint väder ute o medicinerna tar nog inte lika hårt på kroppen då som när det är riktigt kallt,med andra ord en jätte bra dag.......
Men man kämpar på i livet o är glad för allt det bra man har runt omkring sig......
Allt annat betyder inte ett skit.......
Medans man har livet i behåll och man kan stå på benen:)

Känner att den här dagen kommer att ge mig nåt extra utöver det vanliga i vardagen......
Jag känner att någon håller ett stort ljus ovanför mitt huvud o säger åt mig att kämpa,och det gör jag naturligtvis......
Om man glömmer det så är det nog kört......
Ska ta en promenad,och ätit frukost o druckit mitt goda kaffe,så nu är dagen räddad......
Njuta av dagen och framförallt av livet som dom där uppe har gett mig........
Som dom skapat just bara för min skull:)
Just bara bara för mig......

Mannen ska plocka ihop is-bilen som han har köpt så den blir klar.......
Så han får ut o köra lite med sina vänner.......
Och jag ska bara vara o mysa o njuta av dagen,skratta och le o bara tänka på alla bra saker som jag har fått uppleva och som fortfarande finns i mitt underbara liv.......

Katten har blivit könsmogen nu så nu väntar jag bara på att min andra katt ska löpa så jag får små katt-babysar.........
Få se hur många det blir första gången,många som vill köpa såna fast dom är rätt dyra........
det ska bli såååååååå spännande.......

I morgon börjar våran dotter skolan igen o då blir det *LITE* tyst på dagarna igen......
Sista året innan gymnasiet,sen är man helt fri:)
Inga bekymmer och inget pass,utan leva i frihet utan krav.....
Det är det som kallas livet:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0