Mitten på veckan

Hej min helt underbara blogg,idag vaknade jag o var utsövd faktiskt,det var helt underbart.......
Ont i kroppen förstås men vad fan gör det när det finns så många som har det så mycket värre än en själv?????
Ska vara glad att man har det så bra som man har det.......
Att man har så fin familj o vänner o släkt omkring sig som bryr sig och är mån om en,betyder det inget för vissa?????????
För mig betyder det allt:)
Endel människor klagar fast dom har *fan* inget att klaga på utan gör det bara *för att* och mycket vill bara ha mer o aldrig blir det fullt i helvetet........
Vad fan kan man inte vara glad för det man har istället för det som man inte har,för det man har finns ju omkring en men det man inte har finns inte o behövs förmodligen inte heller......

*What goes around,comes around*
*Thats it*

Jag har ändrat o donat lite i min blogg som ni ser,ni som läser den,tagit bort vissa saker  detaljer o saker o satt dit vissa o ändrat färger o sånt o lärt mig hur man lägger ut bilder i bloggen och så,så nu är det lite roligare när jag kan lägga ut precis allt som jag vill ha här ute o resten *skiter* jag i,hahahahahaha......

*Shit happends*
*And shit smell shit*********

Det blev mycket snyggare i alla fall o p.g.a. vissa omständigheter så var jag tvungen och ville göra om eftersom en blogg syns överallt,och man kan eller får eller vill inte *ibland* visa vad eller vem som hör o inte hör till en,för att man skäms om nån frågar,så är det ju bara??????????

Därför heter min blogg nu helt *EGNA* *EDENSTADS* blogg för det är dom som finns i min närhet,min underbara släkt::::::::::::)))))))))))) 

Idag kom världens gladaste gull hit,livet leker o jag mår så *DJÄÄÄÄÄVLA* bra just nu,året som gick var början på något alldeles nytt o spännande o har givit mig många nya vänner o även ny-gamla vänner så att säga,mys det:)
Vänner som jag inte träffat på många år som bara dök upp i mitt liv sådär,och allt har en mening.....

Det sägs att släpper man negativiteten så kommer desto mer positivitet i ens liv o det må jag då säga att det stämmer (Till punkt o pricka)
Att bara släppa det som man ändå inte behöver ett dugg  o få byta det mot nåt som man mår så  *HIMLA* bra av......
Det är väl ändå ett bra val?

Jag tycker att jag har gjort så bra val i mitt liv bara för att bara gå en ,*liten* *liten* annan väg,kanske en *liten* liten* omväg  men jag lovar,allt besvär var värt det.....
Och vägen var inte så himla lång så den tiden jag förlorade har jag vunnit tusen gånger om.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0