Mitten av veckan:)

I morse vaknade man i sin varma säng o det fortfarande snöade,men tur man kan hålla sig inne,tur att man har stora barn som inte behöver eller vill gå ut när det är sånt här väder så då slipper man o kan bara vara inne o slappa i soffan med tända ljus o mys.........
Stora barn sitter stilla medans små barn inte gärna vill det........

Idag är en ny härlig dag,o inte bara det kära vänner?
Det är en ny vecka.....
Och det är en ny månad.....
Det är ett nytt härligt år......
Och framförallt det är ett nytt årtionde med nya utmaningar o nya händelser runt omkring en som ska bli ännu bättre dettta år.........
Året som gått har varit bland det underbaraste året jag varit med om dom senaste åren,det har hänt mycket i mitt liv,jag har lärt mig massor????????

Jag har tagit bort mycket negativt i mitt liv som jag inte behöver.....
Jag har lärt mig vilka som är mina vänner o vilka som inte är det...
Jag har lärt mig vilka som är falska o vilka som inte är det......
Jag har lärt mig att dom som snackar mest skit har inget liv utan måste sprida allt vidare till nästa så fort som möjligt.....
För att tro att dom ska *FÅ* ett liv..........
Jag har fått en ny härlig familj och släkt som jag inte kunde ha anat på långa vägar.....
Jag har fått reda på saker som jag vill och äntligen kan undvika...........
Jag har fått skämmas för vissa saker ,men det har löst sig på bästa sätt att jag inte längre vet vilka dom är om nån frågar,snusk villl vi inte ha i våra liv.......

Har varit jätte dålig i min astma p.g.a. vädret dom sista veckorna men inte fan bryr jag mig i det,då jag är frisk på många sätt i alla fall......
Jag är ju i alla fall inte efterbliven så det får jag vara glad för?
Det är väl en sak om man beter sig som efterbliven men när man både beter sig o är det är det värre??????????

Ja,jag ska bara njuta av detta året o bry mig i min lilla familj o vänner o släkt som betyder så oerhört mycket för mig,o strunta i resten som *INTE FINNS*

Det man inte ser finns inte,ett sant ordspråk......

Synd att dom goda ska få gå bort först,det vore mer rättvist om dom onda fick lämna jordelivet först.......
Men tyvärr så är inte världen så rättvis synd nog,men alla får nog sin kaka till slut......
Jag tror på ödet......
Det man ger får man tillbaka så småningom.......
Sen spelar det ingen roll *VAD* man gett..........
så det beror nog på *VAD*man ger o då ska man tänka att detta har jag gett o nu får jag tillbaka det.....
Det ska man vara tacksam för......
För det man vill så snällt ge till nån annan,måste ju komma tillbaka..........
Det måste man ju förstå själv.......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0