Fredag igen

Hej min kära blogg,igår hann jag inte skriva nå här eftersom mitt liv var fullt av överraskningar då,som varje dag är då men på olika sätt och vis:)
Igår firade vi en underbar person som har världens bästa kille o dotter.....
Och vi passade på att veckohandla då också så det blev gjort.....
Och främmande som vanligt som varje dag......

Idag har jag varit på möte o jag trodde aldrig det skulle ta slut,ont i kroppen o stel i nacken,men nu är det gjort i alla fall,mycket papper blev det men det blev en ordning på allt till slut.......

Sen blev det hemfärd och stryka gardiner o upp med det,så kom honken o sen janne Bogström en sväng o drack kaffe.......

Nu är det helg och vi ska bara mysa o ha det bra.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0