Torsdag

Hej kära bloggen,slet mig upp sakta o säkert i morse o fullt sjå att ta mig ur sängen.......
Kom i alla fall upp efter en härdisk natt med värk av bara fan.........
Duschen nästa:)
Honken kom o drack morgon-kaffe med oss en sväng o sen var det dax att fixa lite saker här hemma.......
Sen kom minsta barnbarnet hit *Lill-sessan* som är så go så vi fick mysa lite o samtidigt kom Björk också hit......
Han tyckte att hon har blivit såååååååå stor!!!!!!

Nu blir det en Helsingfors kryssning snart med bästaste vänner som man kan ha:)
Det ska bli nice och kul...............

Släpade in mig till stan med minsta dottern som hade tid hos tandläkaren idag efter skolan o passade på att handla lite på vägen hem......
Hittade en jätte fin ram som jag ska ha till familjefotot av min största son;)
Är enda kortet jag har tyvärr o det är jätte fint så nu får det hänga bland alla andra foton på barn o barnbarn:)
Tror ni att väggen kommer att bli ganska full eller?????????

Idag har jag faktiskt inte varit så himla yr i huvet,peppar,peppar,men jag hoppas att det ger med sig nu.......
Ska lägga mig o vila framför tv-n o fortsätta kolla på serien *Son of anarcy* som är en sån bra serie......

Imorgon blir det stan igen o handla resten.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0