Tisdag

Hej min blogg,jag börjar bli allt mer sliten i kroppen om jag säger så,ont i kroppen o illamåendet håller på att ta över mig totalt.......
Ska man verkligen behöva ha det så här???????
Jag ska inte hymla om hur jag mår även om jag vet att det finns även idioter o galningar o dårar o ja jag vet inte vad som är ute o läser min blogg,o vet att dom sitter o mår så bra åt mitt mående,men jag mår dåligt i kropen o inte för en djävla massa misstag som jag gjort som jag inte kan ändra på så det är jag glad åt i alla fall:)
Jag ska kämpa vidare o visa vem som är stark o villig att gå vidare hur illa det än må se ut att vara?

Annars är det väl bra......
Bästaste o gulligaste sessan var hit idag,alltid lika glad varje dag.......
Annars har dagen gått på som vanligt med en massa besök som vanligt men jag har inte orkat vara uppe utan jag har legat i soffan o vilat mig o kollat på tv-n som har gått varm hela dagen:)
Men det var riktigt skönt.......
Var ute o gick en promenad ner på byn till affären men djäklar vad kallt det var:)
Det var lika skönt att få komma in i värmen igen..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0