Söndag

Hej min fina blogg,igår hade jag fyllt upp här hemma då det var fulla huset hela dan....
Först kom honken o Pan o sen ramlade Bea o Anders o alla barn in o sist men inte minst kom Sara o Mickelsson......
Men roligt o trevligt var det o många glada skratt blev det......
Och mycket fika också:)

Det blev en hel del prat om tinget också,tänk att folk inte kan godta att dom blev frikända,måste man fortsätta att älta om det då o göra övergrepp i rättsak?
Nu har tingsrätten valt att fria pga inga bevis o en massa lögner o datum o månader som inte stämmer överens???
Det kanske är en fördel om man sparat allt som sms och datum o tider i sin mobil,precis som dom hade gjort o då finns det bevis.....
Så gör jag alltid:)
Det gäller att vara smart om man skulle bli anklagad för nånting,då har man ju bevisen kvar o telefonen kan väl inte ljuga?Eller?
Men lik förbannat ska ni fortsätta att älta och älta o försöka få det till deras fel,dom har ju fan inte gjort nåt?
Kan ni inte fatta det era dumma djävlar???????

Igår när jag satt o tänkte lite på barn o barnbarn så plockade jag lite o hittade lappen och dom små kläderna som du aldrig fick för din mamma o pappa utan dom blev lämnade tillbaka av nån anledning,men det finns kvar o en dag kommer du få se den med egna ögon?
Längtar så till den dagen.......
Då kommer du förstå *vem det var som stoppade alltihop.....

Idag är mannen o hjälper en kompis med bilen o jag ska bara njuta av livet o friden i mitt hus o gå framåt i livet o bara vara glad för det jag har,det är inte alla som har det så?
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0