Snart helg o mys igen

Hej kära bloggen,nu är jag här igen,sprudlande av lycka igen i mitt liv.....Glädjerus......
Trots lite yrsel idag men inte så farligt som det brukar vara emellanåt......
Hade mys med älsklingen innan jag klev upp i morse o det var så underbart,jag tror jag åkte upp över skyarna:)

Igår hade jag så fullt upp med allt för att få i ordning allt här hemma,har slängt både möbler o saker o tavlor men gett bort en hel del till snälla o rara vänner också,så nu har vi verkligen rensat ut allt efter rummet som blev ledigt när vårt första kärleksbarn flyttade hemifrån:)
Så nu har vårat minsta barn flyttat in i hennes gamla rum o ena rummet blev data-rum och kontor....
Och vilken plats vi fick när man fick undan sånt som man inte behöver,och luftigt o bra blev det......
Och allting fick en egen plats o ordning......
Ordning har jag alltid haft i mitt hem som tur är:)
Förstår mig inte på såna som lever i misär o aldrig städar eller håller allt på sin plats.men som sagt vi är olika alla människor...
Endel gillar att ha rent o fräscht runt sig medans andra gillar att ha skitigt:)
Sånt är livet:)

Har ätit en god middag idag o snart väntar soffan med älsklingen o kolla på nån bra film och mys förstås......
varit o handlat lite men veckohandlingen står på schemat i morgon,så det blir gjort också:)

Ja mycket mer var det inte idag inte ens för nyfikna läsare,hahahahhha...........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0