Slut på veckan

Hej bloggen,vaknade i morse helt ensam i fridfullhet och tystnad,klev upp o bara njöt av lugnet som infann sig runt omkring mig,allt fridfullt och tysthet o bara gick här för mig själv och log med ett stort leende på läpparna,livet är helt fantastiskt och jag bara myste av all kärlek o ljus som jag tänker finns runt och för mig......
dottern har sovit hos min andra helt underbara dotter o varit barnvakt inatt o älskade jobbar idag också.....
Cash is king:)

Hann kliva upp så ringde min kära dotter o frågade om jag skulle med ut o gå?
Men jag hade precis klivit upp så jag hoppade det idag,så dom kom förbi sen o drack kaffe o samtidigt kom Michaela o Janne också så det blev en hel del mys o prat.......
Så den här dagen har varit lika bra som alla andra dagar i mitt liv med fina vänner runt omkring mig.....
Det gäller att välja rätt umgänge så mår man bra,hihi........
Mitt liv är helt perfekt o fullbordat som ett liv ska vara.....
Familj och vänner som får en att må bra:)

Fick ytterligare en vän igår,verkar som om dom bara ramlar in eller snubblar in i mitt liv just nu......
Alla är sååååååå välkomna i mitt liv........
Lagar mat nu så vi kan äta när älskade kommer hem,sen blir det nog bara att ta det lugnt i soffan ikväll o kolla på BB,få se vem som åker ut nu då,har mina aningar tror jag:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0