sista dagen på veckan

Hej min fina blogg,idag vaknade jag o hade sovit gott,somnade t.o.m. ifrån filmen som vi kollade på igår:)
Låg o drog mig en liten stund innan det var dax att kliva upp ur värmen o från min underbara älskling.......

Drack mitt kaffe så jag vaknade lite grann,sen kom Honken och Pan o fikade med oss...
Dom som *vissa* i den här byn inte vet vem dom  är eller inte kan ta skillnad på,eller så kan dom inte dricka med måtta så dom blir dumma i huvet av spriten så dom tror o får för sig en massa bara,hahahahahhaha.........
Man ska inte dricka om man nu inte är viking o inte klarar av det,hahahahhaha...........

Idag gick vi ut o gick en sväng men det var jobbigt flr mina lungor men måste försöka börja röra på mig igen efter att varit stilla liggande så pass länge.......

Hjälpte Honken med bilen och sen kom Poppa o vi fikade o skrattade som vanligt o pratade om allt konstigt......
Mysigt var det i alla fall,är så glad åt mina vänner,dom betyder mycket mer än vad vissa av mina *C* gör.......

Jag är lyckligt lottad som har min familj o min släkt o mina vänner som inte dömer ut vissa o gör största misstagen själva o sen får nästa generation lida för det.....
Det är nog *LITE* dumt att vara efterklok,men som sagt vissa saker kan man tyvärr inte ändra på?????
Och det man ger får man så småningom,endel fortare än andra:)
Usch,säger jag bara,äckligt värre.........

Vissa saker är man glad för att man inte känner.......
Och vissa saker är man glad att man slipper känna......
Hade detta varit på häxornas tid så hade man brunnit på bål.......

Men som sagt d är bättre att dom får brinna i helvetet......
Hahaahhha...........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0