Nya möjligheter

Vaknade i morse,död-trött efter att jag hade sovit dåligt inatt,vaknat var o varannan timme,men ska inte klaga då jag mår mycket,mycket bättre än jag gjort.....
Man måste ha nedgångar för att få uppgångar,hahahahahha......
Annars har ju livet ingen mening,eller?
Så är det *what goes around,comes around*
Man lär sig som sagt av alla misstag o allt man gör här i livet *Ja kanske inte alla då* men dom flesta som tur är o är man andlig så öppnar man sig mer o mer för varje gång man är sjuk o då får man till sig ännu mer,det är fränt att gå o få reda på saker före alla andra o som andra inte vet:)
Veta saker som ska hända o vara förberedd........

Finns dom som har det så mycket värre än vad jag har det?
Finns dom som inte ens tar sig upp ur sängen på mornarna pga värk o sjukdomar o det finns dom som sitter i rullstol o även har barn att ta hand om o klarar det galant ändå,även fast inte vissa tror det eller vill göra dom illa,så varför ska jag klaga,som har en kärleksfull man o *FLERA* välskapta,fina barn o världens finaste o underbaraste vänner runt omkring mig?
Och en *REN* släkt som bevisar att jag ej gjort några fel eller misstag i mitt liv?
Inga kulturkrockar eller skaffa barn med fel o komma på försent att *Oj då varför blev det såhär*
Som sagt synden kanske straffar sig självt som min mamma sa:)

Idag ska jag försöka ta mig en promenad ner på byn i detta kalla väder,så man får komma ut lite grann efter en sån lång tid.........
Ska bli skönt.......

Nu går dagarna bara framåt igen o jag ser ljuset inom mig o ska njuta av det ett tag till utan någon inblandning av något onaturligt misstag.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0