Ny vecka

Hej nu är jag här igen,nu har det blivit lite oftare på sista tiden o det kan bero på att jag känt mig bättre o piggare eller också har jag lurat döden ännu en gång,hahahahhaha........
Vissa kan ju knepen:)
Och vissa får ju förvarningar.....
Medans vissa får allt försent o det har en mening med allt i livet.....

Idag har jag bara slappat o kollat på tv o lagat mat förstås,det måste man ha?
Riktig o fin mat som är nyttig på alla de sätt o vis som finns:)

En goding har varit här idag o myst......
Så söööööööt......

Tänk om alla barn var så *välskapta* o fina  som *H_N* är.....
Mycket mys blev det i alla fall......
Bara älskar denna underbara fina och lyckliga  familj.....
Med allt vad kärlek o ömhet består av..........

I morgon är det dax för behandling igen få se hur dålig jag blir den här gången då?
Det är bara att ta nya tag.jag har ju inte det värre än andra kanske,jag kan ju fortfarande stå på benen o vara stolt över det jag har skapat,det är inte alla som kan göra det kan jag lova,hahahhaaha........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0