Ny vecka

Nu var det en ny vecka igen,började den med att vakna med ett stort leende på mina läppar o vände mig om o där låg min största kärlek bredvid mig,det blev lite mys o sånt som man brukar ha mellan två människor om man älskar varandra så mycket som vi gör:)
Många fina o sköna stunder..........

Klev upp och åt lite frukost,fick i mig min första kopp kaffe på länge utan att mitt illamående tar över,gott var det o som jag har saknat mitt älskade kaffe?
Äntligen:)

Snöade gjorde det också,kan det aldrig ta slut?
Är så himla trött på denna snö.......
Men inte långt kvar till utlandresan igen,ska bli såååååååå skönt......
man får tänka framåt o drömma tills den dagen kommer ifatt::::::))))))))
Man får hålla sig inne o mysa så länge istället,tur att jag ej har några små barn som måste ut o iväg till dagis eller bara ska ut o leka för att slippa bli så rastlösa *det kallas lyx*
Jag har stora barn som klarar det själva o det är det som är livet......

Världens bästa o världens sötaste kom förbi en stund o vi mös med henne,hon är världens goaste o sötaste lilla sessa,tänk att ett barn kan bli så fantastiskt fint o välskapt,men det ska vara fina föräldrar till det också:)
Fina anlag då får man fina barn:)

Snart är d kväll o då blir det soffan o tända ljus o något bra på tv......
Älskar kvällarna när det mörknar o mina ljus fyller upp både rummet o mitt hjärta av mycket kärlek.....
Det är livet det:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0