Mys

Hej min kära blogg igen,idag har det varit full rulle som vanligt....
Från morgon till kväll precis som det ska vara i ett bra liv....
Vaknade o Honken kom o drack morgon-kaffe med oss o jag åt frukost o sen var det dax att röra på sig in till stan......
För att hinna med allt som skulle göras......

Åkte o hämtade upp bästaste Marina o hon följde med in o veckohandlade,tog en fika allihopa på cafe engel med Poppa o pratade o skrattade om alla saker o hemlisar förstås.......
Vidare iväg o handlade o träffade på Jon o sen Anki o Tompa på coop o så hade jag en pratstund med Conny Wåhlander......
Nice.......
Mycket prat blev det.....

Igår gjorde vi färdigt vårat data-rum o satt upp alla foton på våra barn o barnbarn,fint blev det....
Förstoringarna på mina barn hamnade på lilla väggen o fotona på Jessica på ena sidan o Elias på andra sidan av stora fotot på Wilma och sen William o Jason bredvid,på stora väggen.blev så fint med alla korten,nice vägg.........

Idag ska jag bara njuta av livet här hemma framför tv-n ikväll o kolla på nån bra film.....

Så nu har jag inget mer att skriva......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0