mitt i jaaaaaaaaaaa.....

Vaknade idag *igen* av illamående o skit sen behandlingen igår,men vad fan,det är ju bara lite illamående.......
Jag får vara glad att jag kommer upp ur sängen än varje dag o inte ligger o gror över alla misstag o fel jag gjort i livet utan kan gå vidare i livet med all kärlek o ljus omkring mig:)
Misstag kan glömmas som tur är,hahahahhaha.......
Gick ut o gick en sväng,måste hålla kroppen i trim nu om inte annat,vill inte se ut som nån Flo-kossa inte här....
Bara för att man har fått barn så behöver man inte ha en stor mage o en massa fula bristningar??????
Man kan ta hand om kroppen i tid fast man inte är pur-ung om man vill o orkar förstås?????

Varit in o tvättat bilen idag o djävlar vad ren den blev?
Ska försöka att äta lite få se om jag får i mig något idag....

Idag föddes då äntligen den lilla tjej som vi väntat ett tag som skulle komma till jorden,det är vä'l fint med flickor,finns så mycket fint att köpa till dom o tjejer är mina favoriter  *undra varför*hihihi......
Ja nu är hon född i alla fall till denna jord o jag hoppas att änglarna vakar över henne som dom inte gör med alla:)

Nu har vi främmande igen o sen ska jg försöka slappa i soffan med han som jag fick mina älskade barn med.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0