Lycka

Hej min kära blogg igen,nu var det några dagar sen jag skrev igen,och det är väl så när man är en upptagen människa av fina vänner hela dagarna?
Haft folk här precis hela dagarna o mysiga bästaste goaste människor......
Dagarna går så fort när man har roligt och trevligt:)
Njuter av varje dag och sekund som livet finns här på jorden....
Man vet aldrig när det blir ens egen tur att lämna jordelivet:)

Ja nu är min bästaste vän begraven o åkt upp till min kära mamma o våra underbara änglar,så nu ska hon ner i sin grav så vi kan gå dit o smycka o gråta framför graven av saknaden efter henne??????
Nu finns bara alla underbara minnen kvar o hon finns med oss ändå.....
Våra änglar kallar hem oss när dom behöver oss för nya uppgitfer som vi ska göra här på jorden o när vi väl gjort allt vi kan så stannar vi kvar där uppe för alltid......
Jag vet att det är mycket finare där uppe än vad vi har på vår jord:)
Döden är något vi alla ska gå igenom på nåt vis o alla på olika vis,men är man inte rädd för döden som inte jag är så är man väldigt nyfiken på när man väl ska få komma hem igen?
Då får jag träffa alla mina underbara vänner o släkt som jag saknar så mycket.....

Idag är jag lite bättre i alla fall i min kropp och den hänger med lite bättre så idag har jag orkat vara uppe....
Trots all smärta o kramper o yrsel.....
Men som sagt,det finns dom som har det värre kan jag lova:)

Inatt hade jag en sån konstig dröm så jag fattar knappt innebörden av den själv men jag fattade avsutet o jag tror att det var det som var meningen?????
Ja,det är nog som alla säger,allt har en mening i alla fall trots allt???????
Och allt kommer ifatt oss trots att vi ej tror eller vill tro det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0