Lördag

Hej min härliga blogg,idag sov jag mycket längre på morgonen,det är så skönt o tyst på mornarna när man får sova utan ljud o bara få vakna i sin egen takt......
Och låg o myste som vanligt med min stora kärlek och lite till........
Det är det som kallas att njuta av det verkliga livet:)

Idag blev det en bättre frukost då kroppen har svarat på dom medel som den ska så nu håller läkningen på för fullt,och sen satt jag mig vid min dator ett tag.....
Men aj,aj vilka utrensningar min kropp dock har gjort och haft?
Jobbigt har det varit men naturen har sin gång o så kommer det alltid att vara:)
Gift ska rensar ur kroppen annars mår den ju inte bra!!!!!!!!

Igår när vi satt på cafe engel så började Marina o Poppa prata  om hur cancer har blivit en folk-sjukdom,folk dör som flugor i det o det är inte så konstigt faktiskt då mycket beror på all onaturlig mat man stoppar i sig om man nu inte som jag tänker på *vad* man stoppar i sig då????
Och en massa annat givetvis??????
Jag har plockat bort det mesta onyttiga o gör all mat ifrån grunden,inga påsar sås på kartong tex för det innehåller en massa farliga E-produkter som våran kropp inte kan rensa ut.....
Eller ta upp på rätt sätt.......
Jag lagar allt från början med riktiga produkter.....
Och det känns riktigt bra.....
Och många unga ryker med bara så där helt plötsligt,men jag tror *jag har ju egen tro då*att vissa generationer ska gå bort i vissa sjukdomar o nu verkar det som om många 20-30-åringar har just den sjukdomen o nåt måste det ju bero på?
Maten vi äter är besprutad om man nu inte köper obesprutad då o ekologisk förstås?
Ungdomar tänker inte på samma sätt som oss som blivit lite äldre och varit med ett tag utan dom stoppar i sina barn mac donalds o hur onyttigt är inte d då?
Eller pizza för att dom orkar inte laga eller ge sina barn *riktig mat*
Eller så tar det för lång tid för man har inga rutiner???????
Som gör att man inte hinner.....
Man hör många föräldrar som pratar o är oroliga för sina barnbarn för att föräldrarna stoppar i barnen fel mat,men det är ju inte vårat fel utan helt deras,så vi ska inte ta åt oss när dom inte lyssnar.....
Och det får konsekvenser,men då kanske det redan är försent....
Man ger inte barnen en tjänst precis *utan* snarare en otjänst o man är inte snäll bara för att *dom* vill ha utan snarare elak o sen när sjukdomarna kommer på löpande band så beskyller vi alla andra utom just oss själva som proppat i våra barn all skit som finns i all onyttig mat???
Ja endel människor på vår jord skyller allt på allt annat än sig själva trots att man varnar o varnar men ingen lyssnar,o då får man ta konsekvenserna så småningom.....
Jag bryr mig inte,huvudsaken jag o mina nära o kära förstår sen får väl alla andra dö på löpande band om dom nu vill det.......
Det kanske är värt det?
Ja meningen med livet har startat o världen ska dock rensas o så är det nog så vi får väl se vad eller vilket som sker.......
Jag har dock den turen att få varsel o vara förberedd men tänker o får inte göra nåt då allt har sin gilla gång......


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men om det som du brukar säga finns en mening med allt, och ett öde som redan har bestämt hur allt ska ske så finns det ju ingen anledning att tänka på vad mat äter/matar sina barn med? Då är det ju redan bestämt när och hur du ska dö, och dina kostval borde vara fullkomligt obetydliga?



Eller (håll i hatten, stoppa pressarna...) finns det möjligen ett hål i ditt ödesresonemang?

2011-02-07 @ 14:23:07
Postat av: Anonym

Ja som sagt jag tror på ödet men man kan lura det på många sätt genoma tt äta rätt så lever man längre,o jag om nån är absolut inte rädd för döden.....

2011-02-07 @ 18:11:15
Postat av: Anonym

Vilken härlig känsla det måste vara att kunna vara så inkonsekvent! :)

2011-02-08 @ 12:18:23
Postat av: Anonym

ja enligt andra kanske?......

Men dom kanske är så djävla rädda för döden så dom ser inte sanningen i vitögat,vilket jag gör.o tror ändå på ödet.....

2011-02-08 @ 16:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0