Helg igen

Hej,min blogg,nu är jag här igen,har varken hunnit eller orkat skriva på några dagar nu,dels så har jag genomgått flera behandlingar, jobbiga,vilket är jobbigt o dels så har jag mått illa hela tiden.......
Känns som om man har magsjuka hela tiden sagt och gjort:)
Alltså sängliggande med andra ord:)
Men jag kommer igen snart:)
Har ju inte så stora problem egentligen?
Som inte går att ändra på i alla fall!!!!!!!

Inte något som förföljer mig o gnager mig i nacken varje dag o natt o säger? 
*Varför gjorde jag så*
*varför tänkte jag inte på det*
*Om jag hade varit smartare än så då hade jag inte gjort så just då*
*Och varit tvungen att ha mardrömmar om det varje natt*
 
Men jag hoppas att jag snart står på benen igen o att det läker ut,så att jag sakta men säkert blir bra eller i alla fall bättre igen......
Inte alla som har tur att allt läker ut utan det *kryper* inpå en istället o man kanske inte riktigt vet *hur*man ska göra om några år,när man måste tala om o förklara allt utan att man vet *hur*
Vissa saker kan man inte dra tillbaka hur gärna man än skulle vilja göra det?

Vissa saker *vill man glömma fortare än kvickt o *gör det också* för att slippa gå o tänka på varför jag inte gjorde det tidigare.....
Varför såg jag inte?
Varför fattade jag inte?
Varför var jag så korkad?
Varför valde jag inte detta för många,många år sen?
Medans jag ännu hade chansen?

Men som sagt man lär sig av alla misstag någon gång o vet ni,det är då man förstår att det finns ett mycket,mycket bättre liv än det som varit:)

Idag har bästaste Poppa varit hit o fikat o sen gick jag o min älskade en promenad trots att mina lungor inte är alltför bra då:)
Men skönt var det o frisk luft fick jag!!!!!!!

Nu ska vi äta med våran dotter o sen blir det tv o soffan,o bara vila o ha det bra......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0