Fredag och ny helg

Hej min blogg,sliten idag i både kropp och själ med men det blir sakta men säkert bättre så dom som önskar att jag skulle dö fick tyvärr inte eran önskan uppfylld*BLINK*................
Inte den här gången i alla fall.....
Det sägs att man inte ska gå o tänka på döden eller önska nån annan den för då står ödet på ens egen sida o kroppen tror att det är ens egen önskan att dö,så det drabbar bara den som tänker så....
Jag tänker bara på ljus o glädje för mig o de mina o då blir det så........
Jag kämpar på o ska bli bättre för varje dag som går o se tilll att alla *MINA* önskningar går i uppfyllelse,nån gång lär dom väl göra det:)
Jag har ju halva livet på mig,hahahahhaha.......

I morse klev jag upp med ljuset blinkande ovanför mig o tog mig upp idag också,efter mycket om och men?????
Honken kom som vanligt o fikade på morgon kvisten,sen blev det en repa till stan idag igen o handla resten,dumt att spara när man ändå inte har nån att spara till,hahahahaha.........
Bäst att göra slut på allt på en gång............

Ikväll blir det mys i soffan med nå gott att äta o kolla på bra filmer som vi har.....
Mys till alla mina vänner o nära o kära,resten kan flyga o fara........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0