fantastisk dag

I morse vaknade jag tidigt *klockan ringde typ kvart över 7*så jag klev upp helt snurrig i bollen med alldeles för lite sömn natten som varit men då vi var tvungna att åka iväg så jag kunde få min behandling,det var skönt samtidigt när man vet o inser att jag måste/behöver den:)
Känner mig lite piggare nu trots att jag är proppmätt efter att ha ätit o slöat lite i soffan o bara myst:)

jag trivs så himla bra hemma o myser ofta i mitt hus o tar det lugnt,då man ej ska jäkta fram nånting i livet.....
Det är ju så man blir sjuk o får alla sjukdomar ifrån,så det är bättre att njuta av livet nu när vi finns här på jorden,man vet aldrig när det är ens tid att somna in,men jag är helt övertygad om att den dagen blir nog en stor lycka så den ser jag fram emot med spänning:)
Mamma säger att man inte kan föreställa sig hur fint o hur snälla alla människor är där uppe o det är inte alls som på våran jord.......

Det sägs att gräset inte är grönare på andra sidan,men det vete fan om jag håller med om i vissa fall??????
Det är nog det för många som inte ser eller inser att det är det:)
Förrän det är försent?

I morgon är en jobbig dag för mina vänner då dom ska göra nåt som man tyvärr inte gör varje dag,men jag håller tummarna o hoppas på det bästa att det blir bra......
För deras skull i alla fall,hade velat åkt upp o tittat men hinner inte o sen klarar jag inte av så många negativa människor runt omkring mig........
Så jag håller tummarna o ser framåt......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0