Äntligen fredag med godis och mys............

Hej min kära blogg,idag vaknade jag alldeles ensam i sängen,det var ett tag sen kan man säga,dottern hade gått till skolan o mannen åkt till jobbet,så det var helt tyst o lugnt när jag klev upp,det är väl ändå livet att kliva upp i ett så stort lugn,ta vara på och om sig själv o *BARA VARA*
Slippa all slammer o prat o vara bara för mig själv,det är livet det:)
Gud vad skönt det är när barnen flyttat hemifrån:)
Idag är domedagen då????????
Inte så farligt tror jag i alla fall,vi får se vad dom säger:)

Var på kontroll igår och *peppar**peppar* har min sjukdom börjat gå tillbaka på naturlig väg.... så läkarna är helt övertygad om att min inflammerade tjocktarm,tunntarm,tolvfingertarm ock magsäck har börjat läka av sig själv pga att jag lagar *ALL* mat ifrån grunden,så nu tyckte inte dom att man ska gå in o behandla inflammationen med cellgifter eftersom det kan ta mer skada än nytta:)
Så det tar död även på frisk mag o tarmbakterier o då tyckte dom att eftersom jag är så himla noga med maten o aldrig äter färdiglagat o E-produkter i maten såsom hamburgare o pizza o utemat o framförallt lagar allt från grunden så är det svaret på att mina tarmat börjat läka av sig själv på helt naturlig väg...........
det är faktiskt ett under,i alla fall för mig......
Jag blev skitglad.....
Yrseln är nästan helt borta nu så det går framåt vill jag säga:)

Det är ju det jag sagt hela tiden o nu är det bevisat att sjukdomar kommer av att vi människor slarvar med maten,men det är väl upp till var och en.......

När jag lagar mat så gör jag *ALL* sås själv ifrån grunden.......
När jag lagar potatismos gör jag *RIKTIG* mos o inget paket-mos o framförallt på riktigt *SMÖR* o inte nå margarin som är fullt i skit......
Jag lagar mat med *RIKTIGA* kryddor i kruka o inte på burk som också innehåller en massa konstiga E-produkter,o nu har både jag o läkarna sett att det är maten som kan göra mycket i valet om man vill vara sjuk eller frisk............

Hursomhelst så är jag glad i alla fall o vet att jag på egen hand skapat en riktigt bra mat för min familj,inte minst för min dotter med all skräp-mat barnen får i skolan,full i en massa onödigt skit........

Jag kommer i alla fall att fortsätta ha det så o laga maten så,då kan ingen skylla sen att det är nåns fel om man vblir sjuk utan den enda man kan skylla det på är sig själv om man nu inte är så noga med maten o vad man stoppar i sig........
Inte konstigt att så många dör i alla konstiga sjukdomer,men man kan förändra själv om man vill leva ett  friskt liv annars får man ta skulden själv........
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0