Söndag

Hej min underbara blogg!Idag är det söndag och sista dagen på veckan,den här veckan i alla fall....
Har legat och pratat med en jätte fin vän som inte mår så bra just efter det som hände i helgen,vi låg pratade till 3 inatt och jag försökte stötta henne....
Det är grymt det som hänt och hemskt.....
Världen är bra grym...
Hur kan människor göra så mot varandra?
Vilken hemsk jul det kommer bli för somliga....
Jag skickar styrkekramar till er,ni vet vart jag finnns,ni kan ringa närsomhelst......

Snart inväntar jag främmande så kaffet är på....
Sen idag åker jag iväg till nya vidgade vyer och ska bara njuta av tiden med det himmelska.....
Ska bli så kul och så mysigt.....
Har båda telefonerna med mig så det är lugnt,bara att ringa om det är nåt?
Nya härliga äventyr uppdagas i livet varje dag,men det är som det ska vara....
Livet rullar på i snabb takt och i morgon kommer beskedet...
Hoppas,hoppas att det blir ja......
Min glädje är på topp och så fort som livet snurrar nu har det inte gjort på år och dar....
Hade främmande hela eftermiddagen igår och det var jätte trevligt,många glada skratt blev det...
Det var ett bra tag sen vi träffades så det kändes skönt att det blev så!
Älskar er....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0