Den 16E December

Hej igen min fantastiska blogg!Nu är jag här igen efter några dagar i vila:)
Kan behövas ibland...
Igår blev tapetseringen klar i vårat sovrum och det blev skitbra och fint naturligtvis:)
Nu är det ljust och fint och dotter har få¨tt precis som hon ville ha det..
Det är bra det i alla fall......
Men vete fan om det inte var lite onödigt ändå i dom rummen med tanke på att livet kommer rulla vidare nu...
I snabb takt och det verkar som om man har svårt att hänga med...
Allt går av bara farten nu och man hinner inte packa ryggsäcken förrän man ska packa den igen,men fantastiskt är det i alla fall att tiden går och det förflutna är just förflutet och framtiden ligger framför mina fötter...
#Bara sådär"
Bara ett steg framför:)
Allt kommer att rulla fort som bara attan nu när det ursrungliga kommer tillbaka i ett norr-sken som lyser upp min väg.....
"Glädje är som ett ljus..
Tänder du det för andra,faller skenet tillbaka på dig själv..
Ibland är mitt liv bra, ibland orkar jag inte med det.
Men nu har jag fått det jag vill ha så jag är inte ledsen.
Jag kommer alltid att komma ihåg..
Att det är mitt liv,bara mitt liv...
Ingen annans......

Igår fick jag även höra något hemskt,usch men det är väl livets gång antar jag...
Jag längtar och väntar med en tår i ögat på ett svar eller två svar kan man ju säga....
Idag har jag haft främmande av mitt gudbarn och han bara skrattar och är glad hela tiden,han är så go och mysig....
I morgon ska jag ut på nya friska äventyr och jag hoppas verkligen på det här:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0