9:e December

Halloj igen min älskade blogg!Idag snöar det som bara fan ute och jag som hatar snö....
Skönt att få börja skolan snart och börja jobba så man slipper se snön,men jag ska försöka hinna med annat också som är viktigt i mitt liv som jag inte riktigt hunnit med förut....
Idag vräker det ner som bara den.....
Men ut i luften måste jag ändå:)
Har fått ordning o allt är så fint och det är bara mitt,känns helt underbart....
Hemtrevnad är det bästa som finns utom en sak i livet..Kärleken förstås....
Kärlek till dom man älskar allra mest på jorden...
Kärlek finns på så många olika sätt...

Förlåt att jag bryr mig.
Förlåt att jag stör.
Förlåt att jag älskar dig så som jag gör.
Men låt mig få hoppas, låt mig få drömma, För det är inte så lätt att gå vidare och glömma.
Jag vet att det är över, och att jag hade min chans.
Jag vet att det sen länge är slut på vår romans. Men låt mej få minnas .. kan inte glömma dig…...

Glömma kan man inte om man älskat nån på rätt sätt..
Men kanske kan man älska igen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0