28:e December

Hej kära bloggen!Är lite mör och trött idag,natten blev sen igår men många glada och goda skratt blev det:)
Nu har jag vaknat och fått mitt kaffe i alla fall och sitter och ler för mig själv....
Idag åker mitt hjärta hem till sitt andra hem,så i morgon ska jag åka bort till himlens änglavalv:)
Sen ska jag bara njuta av det vackra året som snart kommer iinfinna sig inom kort tid.....
En bättre början kan man knappast få som jag haft turen att få.....
Allt tar en ny start i mitt underbara liv med både det ena och det andra,trodde aldrig att det skulle bli så här men livet är fullt av överraskningar tror jag?
Ska mysa med mina älsklingar idag den tid som är kvar då dom nyss vaknat.....
Ikväll blir det mys av högsta grad....
"Längtar" så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0