27:e December

Hej min underbara blogg!Nu har vardagen tagit i igen och nu är det snart ett nytt härligt år...
Känns som om livet har tagit ny fart på nåt sätt (på nåt annorlunda sätt liksom)
Tror det är det nya året som kommer bjuda på många glada överraskningar.....
Jag sitter här och dricker mitt kaffe i godan ro för mig själv medans mina hjärtan fortfarande sover och snusar...
Jag sitter och ler för mig själv och längtar så tills dom förmodligen snart vaknar....
Solen skiner utanför och dagen är för härlig......
Liver ser ut att ha fått en ny start...
Ju mer sand som runnit ur sandglaset,desto mer klarare ser vi ur det...
Man ska aldrig ge upp...
Hjärtan kan brista men dom kan lika gärna läka igen....
Men en viss person kommer alltid finnas i mitt hjärta av nån anledning...
Det kommer alltid att finnas en plats för dig där..

Idag ska jag bara mysa med min underbara familj och ikväll blir det nog en promenad i det vackra vädret.....
Snart är det nyår och man är bortbjuden då så det kan bli kul at umgås och ha roligt med sina vänner...
tycker inte om att dricka nåt men för en stund sen så kunde jag inte ändå men nu kan det vara gott att ta lite i vänners sällskap och skratta och vara glad....
Det kommer nog bli så bra så....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0