23:e December

Hej min kära blogg!Idag är det dagen före DET,så nu är det mycket att fixa....
För i morgon kommer det  folk här,men först ikväll ska jag bara umgås med min vän och mysa....
Ta det lugnt och bara ha det skönt....
Sen när morgon-dagen är över då ska jag åka iväg och vara borta tills på måndag då jag kommer tillbaka hem igen....
Söndag blir lite fest med vänner,det ska bli skoj....
Måndag kommer mitt lilla hjärta hem igen o vi ska fira jul så det blir några dagar att fira nu framöver....
Nyår längtar jag till då jag får vara med min vän igen,fest kanske men samtidigt är jag bortbjuden men få se hur det blir?
Mycket att tänka på nu när livet bara rullar på.....
Jag gick och jag gick....
Jag tog ett steg tillbaka,så nu tar jag ett steg i taget sakta framåt....
Jag är nödvändigtvis inte på fel stig,men tidpunkten kanske inte är den bästa.....
Det får tiden utvisa
Jag måste nu ge det lite tid:)
Man kan inte glömma en stor kärlek på en gång men man kan alltid gå vidare....
Kommer aldrig glömma dig,hur jag än försöker,du var trots allt min största kärlek i mitt liv..
Ingen annan kan ge mig det du gav mig...
Tror jag.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0