22:a December

Hej min älskade blogg!Är nog lyckligare än nån annan just nu.....Tror jag i alla fall?
Igår kom beskedet att jag kom in,fan vad glad jag är....
Nu börjar det om på nytt igen och allvaret har startat och har börjat skriva mitt CV som också ska in så jag kan börja jobba lite.....
Nu är änglarna med mig igen och allt går så fort,snurrar i oändlig takt och jag hinner inte med,vännerna säger att jag inte är riktigt klok som har blivit mitt gamla jag igen (men det är ju det dom älskar hos mig)
Skratten flödar i massor och jag älskar livet som aldrig förr:)
Fan det ska bli så skoj,och sen kommer snart nästa nyhet,kan det bli bättre?
Knappast....
Nu har skogen kommit fram bakom träden....
Det lyser upp min väg där jag ska vandra vidare i min nu icke längre vilsna själ....
Min själ har äntligen hittat hem igen...
Hemmet i och för mig själv..

Hjärtan kan brista och det gör fruktansvärt ont men sörj inte för snart kan ett nytt friskt hjärta träda in,man förlorar ett hjärta men vinner ett annat...
Sörj aldrig något du inte kan få igen?
Det kommer när du minst anar det.
Livet är en gåva som vi fått och den ska vi vara rädda om..
Man måste kunna ta sig igenom både sorg och glädje med den man älskar....
Lär dig livets svåra gåta....Älska glömma och förlåta....

Träffade mitt kära barnbarn idag på stan när jag var dit och handlade....
Vi kramades och myste en hel del....
Hon är allt för go hon den lilla prinsessan....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0