20:e december

Hej min underbara blogg!Idag en dag som alla andra med nya äventyr.....
I söndags åkte jag iväg och det var riktigt mysigt,helst när man blir omhändertagen på ett mysigt sätt...
Igår var jag till borlänge med min underbara och hamndlade lite,fikade och hade det allmänt skönt och kul...
Många glada skratt blev det...
Kom hem o det lyste i hela lägenheten,funderade om jag var så glömsk så jag hade glömt allt när jag åkte i söndags bara av farten så där?
I all hast med tanke på annat...Hihihihihihi.....
Men det hade jag inte som tur var...
Mitt lilla hjärta hade kommit hem och det var fantastiskt roligt,och mysigt.....

Idag var dagen som vanligt,vaknade med ett leende på läpparna och solen sken in genom fönstret och jag klev upp,fick ett viktigt santal och dagen började så småningon gro till nåt stort....
Början på något som kommer ge nånting med tiden...
Utdelning på hög nivå.....
Hjärtana åkte iväg och jag fick främmande:)
Vi fikade och pratade och skrattade....
Sen tog jag det allmänt lugnt här hemma i väntan på nåt gott och stort på kvällen:
I morgon väntar en ny härlig dag))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0