11:e December

Hejsan älskade blogg!Idag är det söndag och undra om inte det skulle kunna betyda softa och njuta av dagen(LER)
Det ska jag göra i alla fall...
Igår var min kära älskade dotter här o mina fantastiska barnbarn så vi lagade tacos och åt så vi nästan sprack....
Myste gjorde vi också naturligtvis,och Mikaela var ute en stund och lekta med dom så jag och min dotter tokade oss under tiden,hihihiii.......
Idag ska jag bara ta det lugnt och ta vara på tiden och livet......
Väntar och längtar på ett svar som jag väntat på i flera år men som tyvärr inte har blivit av....
Mycket av det är faktiskt mitt eget fel....
Jag har varit för feg,eller blivit stoppad så mitt hjärta har blödit länge....
Varje morgon när jag vaknar är det det första jag tänker på...
Får jag rätt svar kommer jag fälla glädjetårar av denna värld som jag inte trodde fanns:)
Då kommer mitt liv bli fullbordat och jag kommer bli jätte lycklig...
Men på bara dessa 6 veckor sen jag flyttade till min helt egna borg så har allt förändrats till det bättre...
Allt har bara gått så fort tycker jag...
Med allt såsom jobb och skola och ett helt fantastiskt liv som jag inte har kunnat gjort förut pga att jag varit hemma o lyssnat på fel människor,men nu kommer jag fullborde mina drömmar på högsta nivå,och det känns skönt...
Jag har själv åstadkommit det där jag är idag,med hjälp av mina underbara vänner förstås som har peppat mig till max och jag vill tacka er för det......
Efter regn kommer solsken sägs det och det stämmer i mitt falla i alla fall....
Livet är för kort för att bråka och hålla på att förstöra för andra....
Det är bättre att älska och ta vara på den tiden man faktiskt har tillsammans på den här jorden?

Det är så mycket bättre att leva i sanning än i en stor livslögn...
Ibland Får man inget veta innan det är försent?
Man är väl blåögd antar jag och för godtrogen...
Men en sak har jag lärt mig!!!!!
Jag kommer aldrig att lita på fel människor en gång till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0