10:e December

Hejsan kära bloggen!Nu är jag här igen:)Blir lite av varje nån dag då och då....
Vaknade med ett leende på mina läppar i morse och gjorde frukost och fick i mig mitt morgon-kaffe också och gick ner på apoteket och hämtade mina mediciner...
Det var jätte skönt ute idag och solen tittar fram med sina varma strålar som värmer en inte bara på kroppen utan även i hjärtat......
Fixade lite här hemma i min aunderbara borg,längtarb tilln snart,ja snart när jag börjar allvaret på riktigt,fattar inte ens själv att jag gör det här??????
Det kommer bli så bra med allt sen,bara man kommer igång på riktigt....
Har sett fram emot det här länge:)
Tack vare mina underbara vänner runt omkring mig som stöttat mig till 100 %
Man märker vilka som är ens riktiga vänner när det gäller...
En vän är en person som kommer när andra försvinner...
En vän är nån som alltid står kvar hur det än blir....

Den som spelar ens vän spelar ett falskt spel i ens liv och är inget att ha.....
Man tror alltid att den man älskar är ens största vän,men skenet kan bedra...
Att se det rätta men inte göra något är den feges brott......

Jag älskar dig mer än någon annan människa......
Jag vet att du också en vacker dag kan älska mig?
Men kommer du göra det?...
Det tog en sekund att börja känna dig…
Det tog en minut att kunna prata med dig…
Det tog en timme att börja gilla dig…
Men, det kommer att en evighet att kunna glömma dig…

Jag Hoppade av bussen en hållplats tidigare......
Först nu har jag insett att det kommer att löna sig......

Känslorna svallar och jag är på topp...
En gång i min dröm skymtade bilden förbi av den jag älskar...
Sedan den gången går jag och väntar och är hoppfull till vila....

Varje dag är en gåva i ens liv,lev det bara på rätt sätt....
Jag känner tillit inför en ny situation.
Nya erfarenheter berikar dimig och får mig att växa på alla nivåer.
Jag har börjat nåt nytt som innebär så många möjligheter som jag trodde inte fanns:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0