Söndag..

Hej!min kära blogg,vaknade tidigt fast jag tycker att jag sovit ut idag,skönt att kliva upp tidigt på morgonen o ha hela,långa dagen framför sig så man får njuta av *hela* dagen!

Har rensat snart hela vinden,idag åkte massor iväg,varför sparar man allt som Mikaela har haft när hon var liten?
Hon kan ju ändå inte ha det nu när hon snart fyller 16 år så nu har hon själv varit med o fått slänga allt *för att hon tycker själv att hon växt ifrån det*
Nu finns det massor av barn grejer som Bea o Anders kan få så kommer det till nytta i alla fall.....
Åkte till borlänge idag o köpte nya gardiner till 3 rum,det kommer bli så fint med allt nytt,jag är så himla glad:)
Handla allt nytt o fräscht o få börja om en helt ny början o avsluta något gammalt.........
Inget gammalt som ligger o skräpar o gör sig påmind,utan nytt o fint.....

Nu ska jag kolla på tv o bara mysa......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0