Slutet på denna fantastiska vecka..................................

Hejsan min kära o underbara blogg!Idag vaknade jag *tidigt* som vanligt o skönt att kliva upp o veta att man har *hela långa dagen* framför sig med vänner och familj:)
Man kan njuta av dagen och solen o dagen blir naturligtvis längre......
Och dagarna blir mindre och mindre?

Åt frukost o Honken kom o drack kaffe med oss......
Sen kom Michaela o Janne o deras 3 små underbara barn o hälsade på,är så underbart när dom kommer o umgås med oss:)
Babyn har blivit så stor nu o han hänger med jätte mycket,det är mys med dom små liven,dom är så söta,vi har rätt många runt oss nu då många fått babysar,mys det.........

Idag ska jag bara njuta av sista dagen på den här veckan o i morgon börjar en ny härlig vecka,med mycket att göra då,men *bara positiva saker*.......
Vi ska gå igenom katalogen nu så få se vad det blir för fint,riktigt fint och nytt ska det bli i alla fall!!!!!!!!!

Igår var en väldigt god vän hit o hälsade på o min vän mådde inte så bra, folk som sprider falska rykten o hittar på bara för att förstöra för andra,men det är väl så då man inget eget liv har?
Då *får man låtsas* att man har *nån annans* familj.......
Somliga gör allt för att dölja sina egna missbruk och gener?
Det man gör själv innanför sina dörrar är alltid lättare att beskylla andra för?
Desto längre kan man dölja sina egna fel och brister?
Desto längre kan man skylla på andra o hålla undan sin egen skit!!!!!!!!!!
Bara för att jag är blond så är jag inte dum i huvudet?
Det finns brunetter i denna lilla by som är mycket,mycket mer inkompetenta än vad  dom utger sig för att vara?
Som att *dölja* sina misstag tex som *aldrig* kommer att gå o ändra på?
Somliga gör misstag som man kan ändra på o somliga som man absolut inte kan ändra på?
Man ska inte kasta sten i glashus när man är äckligast av alla i byn?
Tänk att folk inte ska få leva sina egna liv utan somliga sitter som klister i fönstern bara för att få nånting att prata om o hålla koll på andra,det kallar jag kontroll-behov?
Eller?
Men jag sa åt h-n att h-n inte ska bry sig,grängesberg är grängesberg och det är det mest skit-pratande människor som bor här,o det finns *ett fåtal* som är värre än resten,tyvärrr!!!!!!!!!

Nej sprid eran skit om andra ni så ingen kommer på era egna  hemligheter som lura bakom era dörrar.......
I grängesberg kan ingen hålla tyst::::::::::::::::)))))))))))))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0