Slut på den här veckan......................................................

Hej på dig min underbara blogg,vaknade med älsklingen bredvid mig av att regnet strilade ner för våra fönster ytanför, men i mitt hjärta o sinne så skiner solen som aldrig förr
O med ett leende på mina läppar undrar jag hur *vissa* är funtade faktiskt.......'
Ibland kan man undra varför *vissa* (talar innan dom tänker)
*Men antagligen så torkar ni er också i röven *innan* ni skiter*

För det första:
Hur kan man gå ut o läsa andras bloggar o sen ha *mage* att kommentera vad *dom tycker* att jag ska skriva i min*egen* blogg om?
Har man ingen egen blogg att skriva om sitt liv i eller andras?
Utan man måste tvinga andra att skriva om det man själv vill skriva om andra men inte vågar själv?
Då kan man väl öppna en egen blogg o skriva om dom som man är så djävla nyfiken på att skriva om i så fall?
Undra om det är det som kallas egoism?
Folk är så egocentrerade så det är inte klokt:)
Denna by är inte annat än tamefan inavel o psykopater.......
Jag säger att jag är så djävla glad att jag inte är född här.........

För det andra:
Hur kan man gå ut o säga att en människa *missbrukar* som inte gör det,fattar ni vad ni håller på med?
Fattar ni att ni förstör andras liv på deras bekostnad,bara för att ni ska kunna må bra av andras olycka,hur fan är man funtad då?
Hur kan man *sen* tro att man sittter med rent mjöl i påsen o vara så djävla feg att man inte vågar säga till den personen att det är *just du/ni* som förstör för den här personen?
Hur fega människor finns det egentligen?
Det är tur säger jag att *karman* finns,man får vad man ger o jag *hoppas* att du/ni som gör så här mot oskyldiga människor får lida mycket för era verk till slut??????
Det kommer en dag då lidandet blir svårt o då står man där utan hjälp som man kanske hade behövt av just den personen?
Men då finns inte hoppet längre utan då får man löpa linan ut så länge man orkar o står ut med smärtan som kommer o som leder en till en annan dimension.......
Lycka till säger jag bara ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0