Sista dagen på helgen

Hej igen min kära blogg!Vaknade o solen lyser fortfarande så fint ute på dagarna fortfarande,och livet fylls av mer o mer lycka för varje dag som går,o alla runt oss är så positiva o glada för våran skull............
Precis som det ska vara:)

Igår hade vi fulla huset här av bästaste vänner o fullt upp att göra,o det är det som gör allt så fint......
Mickelsson var här o skruvade ihop 745:an så idag blir den klar......
Så idag åker den härifrån.......
Nu är det bara 945:an som ska säljas men en var intresserad igår så vi får se om han tar den då?
Och bokhylla ville Pan köpa så nu har vi nästan blivit av med allt,o nytt ska inhandlas:)
Så var Poppa här o Honken o Pan......
Så kom Sarah o Micke o vårat underbara fina gudbarn o hälsade på.....
Så kom vårat barnbarn o kära dotter i samma veva,den lilla sessan har verkligen livat upp vårat liv till en nivå utan dess like,ett mirakel som föddes precis i rätt tid i våra liv.......
Hon är så söt...........

Är så glada att vi får vara med i dessa mysiga små  barns och babysars uppväxt o känna att han (gudbarnet) är nästan som vårat eget barnbarn?
Våra gudbarn är nåt som vi fått (för att vi är vi) och det betyder så mycket för oss o jag tror att *får man inte det ena så får man det andra* om man är snäll,karma-lagen som jag ofta säger:)
Och allt har trots allt en mening med allt?
Jag tror att det *man inte får är inte meningen att man ska ha heller*,för annars skulle det inte bli så,så jag tror att änglarna styr våra vägar att ge och ta det som man ska ha i sina liv för att det är förutbestämt på nåt vis?
Det man inte får behöver man antagligen inte då man får något alldeles extra o nå mycket bättre istället?
Om vi går fel väg styr änglarna in oss på rätt väg i alla fall till slut.....
Och det är väl en himla tur det?

Idag kommer min helt underbara svärmor o barnens *riktiga* farmor hit....
Det är så skönt att se deras umgänge o hur glada dom är varje gång som dom träffas?
Hon är en viktig person i släkt i deras liv o det är väl så det ska vara:)
Man ska väl inte låtsas att nån annan är deras farmor som inte är det?

Om ca 2 månader kommer jag låsa min den här bloggen så ni som läser min blogg och vill kunna fortsätta läsa den då,ska naturligtvis få göra det även i fortsättningen,men ni kan skriva till mig o få lösenordet då bara behöriga ska kunna göra det....
Jag kommer även att byta telefon-nummer till hemligt........
Ger bara ut det till dom som vi vill ska ha det.....
Ett avslut är ett avslut på nåt gammalt o förflutet o nåt nytt är nåt nytt o ska det vara nytt så ska det:)
Det är väl det som kallas en ny-start?
Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0