Påskdagen.............

Hej på dig min härliga blogg!!!!!!Vaknade till en helt underbar dag idag igen, med solen skinande utanför mitt sovrums- fönster o överallt annars o allt känns så himla bra för varje dag som går........
Varje dag som jag kommer bara en aning,lite närmare o närmare det stora  målet där mitt underbara liv får ett avslut (ett break) på allt gammalt o förflutet o livet börjar om igen på riktigt:)
Varje dag då jag räknar ner o vet med mig själv att,snart ja snart kan jag börja räkna uppåt igen:)
Det kallas tror jag för en ny-start...........
Inte alla som får en sån stor chans här i livet:)
Då jag kan slippa se o höra om all misär som finns runt omkring oss o som händer i denna lilla by hela tiden?
Dessa negativa varelser som inte kan vara positiva utan bara deras eget ego har landat i deras liv:)
Egot som tog över o förändrade deras liv till misärabla varelser som inte finns av denna värld:)
Men en sak har jag läer mig:
Som man umgås blir man,så är man i negativa kretsar kan man inte bli mer än negativ?
Då kan alla som vill få leva sina egna misärabla liv utan att jag ska behöva lida o skämmas  för det?
Jag gör min dotter en stor tjänst,hon ville det här o frågade mig om det o jag hakade på o gjorde det för hennes skull, hon såg på mig med sina bedjande ögon just för att hon inte vågade eller ville stanna o inte kan sova ordentligt här för man vet ju aldrig vad som händer?
Hon har velat det här länge,men chansen har inte infunnit sig förrän nu,men som sagt allting har en mening i livet o det är bara att hoppa på tåget o följa med det medans det går...........
Hon ska  ju må bra o hon ska slippa sitta i ett hus o vara rädd att vistas där utan att dörren ska behöva vara låst varje gång hon är själv?
Så  därför gjorde hon ett val  åt mig,men jag tycker att hon har gjort ett himla bra val om jag får säga mitt?
Nu kan hon äntligen känna sig trygg igen..........
Det är inget som säger att man inte kan träffa dom man vill ändå?
Det finns absolut inga hinder att komma ner o det finns alltid tid o plats om det skulle vara så......
Hennes syster o dotter är väldigt måna om att det är viktigt att dom träffas så det ska nog inte bli några större problem.....
Dom som så gärna vill behålla kontakten med henne är så välkomna att göra det:)

Våran andra dotter sa att det gör vi rätt i som tar det här steget till nåt mycket bättre,finns inget här som inte finns där?
Allt som finns nu kommer finnas då också......
Fast i lite bättre former skulle jag tro?
Våra barn o barnbarn  är väldigt positiva.........

Idag har jag haft främmande på morgonen o setat ute i solen o det är så jätte skönt att känna värmen som strålar mot ens kropp o gör en så glad o uppåt för varje dag som går:)
I morgom får vi främmande o det var ett tag sen så det ska bli så kul att träffas igen:)

jag bara njuter av mitt liv just nu o ser framåt,ser framåt i en tid som jag *aldrig* kunnat tänka mig att den finns men vet ni?
Den gör ju faktiskt det.............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0