Påskaftonen.

Hejsan min underbara blogg!Här sitter jag i min ensamhet i det fridfulla och tysta huset o bara njuter av tystnaden medans resten av min lilla underbara familj fortfarande sover:)
Fåglarna kvittrar så skönt utanför mitt köks-fönster o dom är glada för att sommaren är på väg:)
Kaffet är påsatt o snart vankas det frukost o kaffe med dom underbaraste som finns:)

Idag ska jag *bara* umgås med mina fina vänner o min underbara familj o vara glad för att det är en ny dag med nya utmaningar.....
En ny dag då man får vara med dom man älskar mest på hela jorden (förutom min älskade mamma då)
Hon är ju i himlen!!!!!
Jag skulle kunna byta henne mot vad som helst om det bara gick,jag har många bytes-förslag,hahahahaha.........
En ny dag då jag är ännu mer lycklig o säker på  att jag gjort rätt som inte stannar så länge till då jag vet,ja jag vet att jag hade rätt hela tiden,men beviset kom som en sten ifrån himlen för andra men inte för mig:)
Jag visste det hela tiden!!!!!!
Nån gång så kommer sanningen krypande o ilande inpå skinnet och oron svider eller är det sanningen som svider på en o då är det bara att acceptera det som sker o göra nåt åt det,gör man inte det så är man *såld* till helvetet??????
Men då är jag borta o det ska bli så skönt!!!!!!
Somliga vill bara att det som är bra ska komma fram o då riktigt njuter man an det men det som är dåligt har man aldrig gjort utan det håller man undan för att man skäms för hur man är eller vem man är?
Det som döljs mest syns mest?
Men alla gånger kan man inte skylla på andra tyvärr,utan vissa gånger så är man själv boven i dramat?
Vem blir nästa stackars krake som ska få skulden? 
Kan det vara så svårt?
Bara att acceptera det o gå vidare eller stanna upp o göra nånting åt det?
Stanna upp o tänk en gång för alla?
Varför kringgå nånting som man vet att man har skuld i?
Är det värt det?
När nästa bomb briserar blir det bara ännu värre,då kommer chocken alla inte trodde var möjlig......
Då blir sammanhållningen liksom lite mer splittrad om jag säger så?
Bara för att jag är blond så är jag inte dum i huvudet?
Det jag inte vet är inte värt att veta,bara så ni vet?

Min dag kommer fyllas av lycka idag i alla fall o vad andra gör eller ljuger o hittar på lögner är upp till dom,jag vet i alla fall o beviset är väl nog med det som hände?
Folk ser o förstår själva?
Alla andra kan dra åt helvete om det nu finns ett sånt....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0