Ny vecka igen då!

Hejsan min kära blogg!Igår var det fullt hus här..........
Först kom Honken o sen Michaela o Janne o deras fina barn o Mickelsson o Sarah kom förbi så dagen gick av bara farten o snart vart d kväll:)
Satt ute i solen igår o blev ganska solbränd i ansiktet,så nu svider det lite,men det känns ju då att det är på väg att bli sommar.............
Det var en sån härlig dag...
Fast det rullade lite sopor förbi,men vad gör det,dom hamnar till slut  på soptippen ändå:)

Idag vaknade jag o solen skiner lika mycket o fint denna vackra dag,så jag ska njuta av solen idag och bara fixa o sortera allt i sin ordning o laga mat tills älsklingen kommer hem så vi kan äta tillsammans:)
Har betalat  lite räkningar så det blir gjort så nu är det bara att vänta på att denna vecka tar slut,en kort vecka och mycket helg o umgänge med familj o vänner o släkt med påskmiddag och allt:)
Det är en vecka med mycket att göra,och många glada saker som händer nu..........
Sen är älsklingen ledig i 4 dagar,det är nice det,då blir det Ikea och handla lite nytt igen!!!!!
Det är så roligt när man bara kan åka o handla nytt,utan att bry sig om pengar:)
Livet består av många utmaningar och dom tog jag o vet ni att idag är livet värt mycket,mycket mer än vad det var för ett tag sen.......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0