Ny dag......

Hejsan min underbara blogg!Idag vaknade jag av att solen sken in genom fönstret så det var bara att kliva upp då?
Alldeles tyst i stilla var det i huset,det som jag *bara* älskar att det är på morgonen så man får gå helt själv o bara mysa i lugnet o känna all fridfullhet kring sig:)
Och bara vakna till liv i tystheten.....
Är en ny dag o en ny vecka nu(veckorna går så fort)alldeles för fort nu,men det är väl så när man väntar o längtar efter nånting roligt,hihihihi.......
Nu är det redan mitten av April o solen skiner varje dag o fåglarna kvittrar som bara den o längtar dom också till sommaren som är på väg:)
Vårkänslorna strilar som droppar på kroppen o man riktigt ryser av hur mysig denna sommar kommer att bli,massa vänner o öl o grillning i goda vänners lag:)
Denna sommar kommer att bli nåntint utom allt annat..........
Nånting mer än andra somrar........

Idag blir det rensning av alla prydnadssaker- och julsaker,men gud vad jag har kastat grejer alltså och tv-apparaterna ryker för här ska in nytt nu......
Och idag ska jag ta tag i det sista på vinden o vips så är den tom sen,det ska bli så skönt att inte ha så mycket kvar,man använder ju bara vissa saker i alla fall så då kan man *bara* spara det o skicka resten åt fanders....
Idag kommer d folk o hämtar mer grejer så mer pengar ramlar in o ju mer nytt kan man köpa,hihihihihi........
Vad fan,saker är ju bara materiella saker som ska bytas ut med jämna mellanrum o nu börjar vi verkligen äntligen om,allt ska bort o inget som påminner om nån annan än oss o vårat liv......
En droppe i havet kan man säga o då ska ni veta att havet är stort?
Så då kan man tänka sig att en enda droppe i havet betyder *ingenting*:)

Det ska bli skönt att slippa se  bomben *innan* den ramlar ner ifrån skyn och landar,bomben som kommer få fler att prata mer runt omkring,o då är jag glad att jag ej känner dom eller vet vilka dom är:)
Vilket prat d kommer bli ,ni vet ju hur *alla* vet bäst här,tror dom i alla fall?
Vi börjar en helt ny start utan nåt gammalt kvar o starten blir att kännas som en ny födelse......
Fan vad kul vi ska ha o få:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0