Mitt i veckan

Hejsan kära bloggen!Idag är d mitten på veckan igen? (Gud vad veckorna går fort nu)
Dom snurrar som en karusell i högsta fart o man hinner inte riktigt med och det blir bara bättre och bättre!
Mindre o mindre dagar kvar hela tiden nu tills man nått sitt mål:)
Målet som blir nått o äntligen tar sin början på nåt nytt o avslutar allt gammalt skit och lämnar allt skrot o korn bakom sig:)
Allt som ska på soptippen,både materiella ting o levande ting:)

Idag är det en rätt så disig dag,o ingen sol finns,regnet strilar nerför rutorna o marken blir blöt,men det gör inget då solen fortfarande finns i mitt hjärta i alla fall o det är huvudsaken!
Idag tas det stora,stora beslutet,som kommer ge mer än vad jag önskat mig:)
Mitt liv blir fullbordat........

Igår fick jag främmande av Sarah o Micke o vårat *lilla* söta gudbarn,nu är han tre veckor o väger 4 kilo,så söt:)
Dom börjar också fundera om *alla* här i byn har något emellan öronen?
Men det är bra att somliga skämmer ut sig helt på egen hand???????????
IDIOTER**************
Var ner på shell igår o handlade o tur att man har vänner som hör o ser saker,fick höra så mycket skitsnack o rykten som går,men nu vet jag (vilka)det är som sprider rykterna i alla fall?
Dessa personer kanske borde sopa rent framför sin egen dörr?
Det är tur att somliga *inte* tror på rykten o i detta fall finns det ju papper på det,hur kan man vara så dum att sprida rykten som inte finns o går att visa att du far med osanning......
Nej jag tycker att du ska fortsätta knulla dina fjortisar istället,dom får nog ut mer av dig *än nån annan* skulle jag tro?
Det är enda responsen du nånsin kommer att få:)
Man ska inte gå o säga en massa saker om sånt man gör själv mot andra,tänk på att det kan komma till *fel* personer,o då skulle inte *just du* sitta bra till:)
Men det är som *mina vänner säger*
Har man inte ett eget liv så skapar man ett av andras liv,hahahahahahaha....
Dom har nog *lite* rätt i det dom säger?
Eller?
Idag ska jag rensa ännu mer.....
Igår var Bea o Anders hit o hämtade en massa barn-böcker o tidningar som var var ifrån 1995 men barnen ville ha dom så dom tog dom annars hade dom åkt på tippen i alla fall.......
Sen var d en massamattor   o prydnadssaker som jag inte längre ska ha kvar då jag ska börja om på nytt nu.....
Idag blir d mer rens o folk som kommer o hämtar mer prylar så i helgen blir det Ikea o kolla om man kan hitta den soffan o bäddsoffan som vi vill ha:)
Det känns verkligen som en nystart på nåt,allt gammalt illaluktande ska bort o nytt o fräscht ska in i våra liv.......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0