Lördag.

Hej min kära blogg!

Idag vaknade jag med min älskling bredvid min sida(äntligen helg).........
Vi mös lite o hade lite sex,ja det brukar man ha om man är ett par o älskar varann,sen beror det på vem eller*vad* man är tillsammans med?Hihihihihihi...............

Igår var dagen hektisk då vi var till Fagersta igen o hälsade på bästaste Rosi o Anders.....
Träffade underbara svärmor och svärfar också........
Sen hem o beställde pizza o mös lite innan vi somnade.....

Idag ska vi åka o kolla på nya möbler då vi bestämt oss för *att kasta* eller *ge bort* alla möbler som vi har nu och köpa helt nytt........
En ny start o börlan på nåt nytt o ett avslut på det som är gammalt o fått lukt och och påminner om somliga saker:)
Det ska bli så skönt,ska man börja om så ska man?
Eller? 
Det ska bli så skoj att äntligen få nytt ny när barnen är stora o flyttat hemifrån.........
Så nu blir det till att handla *helt* nytt,ut med det gamla o in med det nya i våra liv:)
Har redan kollat vliken soffa o bord o köksmöbler som vi vill ha....
Dom som sprider falska rykten i gränges är bara dom som är avundsjuka,tror inte ni att *hon* ser själv o hon *borde* väl *veta* själv hur det ligger till med vissa saker?
Eller?
Man kan alltid snacka men sanningen syns i vitögat o man kan inte ljuga om *vissa* saker tyvärr????????
Men man kan *aldrig* bevisa motsatsen om det inte är sant,så det så.............
Den som tar åt sig är den som kommenterar mest:)
Om jag ska jämföra somliga med somliga så har vissa *släkter* alltför många *hemligheter* och snusk-saker i sina liv så sopa rent framför eran egen dörr innan ni beskyller andra för falska saker.....
Det är väl ändå *värre* att ha *hemligheter* som man tyvärr inte kan ändra på än att sprida falska rykten som inte stämmer? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0