Lördag o fulla huset fullt...........

Hej kära underbara blogg,idag har varit en helt underbar dag,i mycket vänners lag o många goda skratt.....
Tårarna har sprutat mycket idag kan jag lova:)

Idag har jag haft huset fullt av underbara vänner i mitt liv....
Först kom Honken o sen kom Poppa,sen en stund senare så dök underbara älsklingsdottern upp o strax därpå så kom bästaste Rosi och Anders......
Dagen har givit mig mycket kärlek o mys med bästaste vännerna på skalan 10..........
Mannen o svärsonen har kört en hel kärra full till soptippen så nu blev det gjort o gud vad mycket jag blev av med som vi inte behövde.....
Så nu börjar det bli tomt på vinden o allt gammalt skräp åkte iväg.....

Sen har det varit som vanligt idag med matlagning och mys med älsklingen......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0