Idag är det bara våran egen dag..................

Hejsan min kära blogg,vaknade med ett stort härligt smile på morgonen o kände efter hur det vara att vakna efter 20 år med samma mysiga kärlek?Det kändes helt underbart:)
Min fina *rena* make som funnits i så många år.....
Hans fina *rena* släkt utan inblandning av samma gener:)
Dom visste vilka dom var med dom i alla fall,*inte alla* som vet det har jag fått veta,hihihihihihi...........
Idag har jag och min man varit förlovade i 20 år,och på dom 20 åren har vi hunnit med mycket......
Både sorger men mest bara glädje......
Han är verkligen min (soul mate)
Idag är en av mina lyckligaste dagar i mitt liv förstås utom när jag o min man fick våra barn då:)
Min pappa dog i cancer 1992 samtidigt som vi väntade vårat första kärleksbarn eller tvillingar var det men vi miste pojken tråkigt nog och vi gifte oss i samma veva,så på 3 veckor dog både pappa o vi förlorade vårat kärleksbarn men fick behålla ett kärleksbarn och gifte oss i juni 1992, och min mamma dog i hjärtinfarkt 2002 samtidigt som vi hade flyttat till gränges, och det var 2 stora sorger i våra liv som passerade,men vi tog nya tag o gick vidare,alla ska vi ju den vägen vandra,nån gång!
Mammas död var den värsta kan jag säga,det finns *ingen* i mitt  liv som jag kan eller kommer sörja lika mycket som jag har gjorde o gjort för henne,hon var mitt liv:)
Hur det än ser ut så dör vi alla nån gång,några på gott o några på ont,så är det bara.......

Idag ska jag bara *inte* göra nånting.....
I 2 dagar har jag rensat alla garderober med kläder som jag vuxit ur o gett bort det o rensat både gardiner,dukar,täcken och kuddar som jag har alldeles för mycket av,så nu åker det på tippen fast det ser nytt ut.
Fattar inte varför jag har sparat så mycket,jag menar vem behöver 12 extra kuddar o 10 extra täcken?
Ändå har jag gett bort massor till Bea och Anders!
Så åker soffan på tippen i morgon o frys-skåpet och en massa,här ska köpas nytt,nytt,nytt,nytt och frächt:::)))
Ska bli så kul att få byta ut hemmet o veta att allt blir nytt o inte få höra på omvägar att ens B har snuskat sig med våra grejer!
Ligger nog i släkten...........

Nu ska jag dpela trav,har haft turen med mig ett tag nu....
Bye,bye både onda o goda människor,se bara till att inte ta åt er era svin:)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror att det är någon som har för lite att göra eftersom personen i fråga måste lägga sig saker som de inte har ett dugg och göra med... man behöver inte vara först och ringa eller hälsa på. Man kan faktiskt vara sist och vara fan så önskvärd, faktiskt rätt trevligt och vara sist och veta att man inte är påträngande.

2011-04-03 @ 16:25:43
Postat av: Anonym

Jag undrar bara hur kan man säga att man följer en blogg väldigt mycket o sen helt plötsligt så var man bara in o kollade om hon var med

men hallå eller vem är du egentligen som skriver något så dumt,snacka om dubbelmoral?

Du ska väl ändå inte sitta o klaga på vad den här personen skriver i sin blogg när du ändå inte vet vad du pratar om,red upp ditt eget liv innan du öppnar käften,sopa rent framför din egen dörr först hörru du.....

2011-04-04 @ 15:33:51
Postat av: Fundersam....

...är lite fundersam nu... i ena inlägget skriver du att du följer bloggen väldigt mycket...sen försöker du skylla ifrån dig att du var bara in och titta om hon fanns nämnd i bloggen den dagen.

Kan du ta och bestämma dig hur du ska ha det???



Om du nu är en så god vän till äldsta dottern...varför frågar du inte henne om dom är osams.. eller frågar, du ska inte ens behöva fråga...jag skulle tro att du vet det i så fall...



OCH om det står något i bloggen som är om dig... nämn vad det är... för då måste ni ju vara släkt på ett eller annat vis..eller...??? Jag kan ju även ha fel där.. men som jag fattat så handlar bloggen om hennes liv och familj....



2011-04-04 @ 16:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0