Helg.

Hejsan min kära blogg idag igen!Vaknade och det var mulet ute,men vad gör det då solen skiner i hjärtat?
Livet är till för att levas här o nu (och inte sen eller förut)
Klev upp o satt på mitt morgon-kaffe o drack det i lugn o ro medans dotter o hennes partner fortfarande sov.....
Mannen är på jobbet o jobbar halv dag idag,han går på utbildning,en sky-lift-utbildning,så nu har han snart det ockå,nu jobbar han med allt o bra att han har såna utbildningar,för det är ju just det man får lön efter:)
Ju mer utbildningar o ju mer man kan göra ju högre lön får man:)

Idag är det skärtorsdag,gud så skönt,älsklingen är ledig i 4 dagar sen så då hinner vi förmodligen med mycket?
Ska byta till oss en till bil men den ska säljas på en gång,vi behöver bara en bil då älsklingen har firma-bil:)
Onödigt att ha två bilar när man inte behöver!!!!!

En vän som läser  min blogg varje dag sa till mig att såna som kommenterar i bloggar ska inte vara så fega så man skriver anonymt?
Men framförallt kan man ju skriva så man inte fattar vem det är,om man nu har gått i normal och *riktig* skola då då så man är smart menade hon.hahahahahhaha..................
Och så kanske man ska sopa rent framför sin egen dörr först innan man säger vissa saker som att man älskar nåt mest av allt,ja har man nåt val?
O allra helst om man vet med sig själv att man har hemligheter som man ställt till med en skada som man inte kan dra tillbaka tiden o ändra på skadan?
För man måste ju hålla undan sånt,det kallar jag att döma andra efter sig själv:)
Men det är bättre att ha nånting att beskylla andra för så slipper man ta skiten för sina egna val o brister...........
Jag hoppas för allt i världen att änglarna stoppar så att det inte blir fler?

Varit o klippt oss idag också o fått träffa min underbara vän o hårfrisörska:)
Nu är det kväll o bara mys med familjen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0