Helg o mys igen då............

Hejsan,underbara blogg!Idag skiner solen så fint o det är redan i mitten av vårmanaden(April).....
Snart går vi in i sommarmånaden(Maj) som innebär varmt o skönt med sol o varma bad........
*Bruna fina,smala kroppar* som lyser i solen o bara väntar på skön värme som ska göra oss gyllenbruna o fina......
Om man nu är *smal* o kommer i sin bikini förstås vill säga då?

Vaknade med ett stort leende på mina läppar i morse (undra varför)hihihihihi...............
Livet känns som en karusell som snurrar åt helt rätt håll (äntligen) o det är bara att ta vara på alla möjligheter som finns,nytt,nytt,nytt,nytt hela tiden o glada överraskningar varje dag som kommer och följer...
Det är så man *undrar* (hur gick det här till?)
Hur förändrades alllt så snabbt?
Man hinner liksom inte med?
Idag får vi katalogen som vi får bestämma helt själva,spänning på hög nivå!
Vi får det som många drömmer om men kan inte få p.g.a. sina omständigheter,men det gäller att sköta sig då får man utdelning i livet:)
Man kan inte begära att andra ska få ta smällarna för sånt man gör själv?
Eller sätta sig i situationer som andra ska få betala.......

I morgon åker mer på soptippen,som jag o MIkaela har rensat ur,hon har själv talat om (vad hon är för stor för)
Så ny ryker allt vad barngrejer heter o skönt att bli av med det en gång för alla......
Det sista på vinden i alla fall,sen är det inte mycket kvar att rensa............
Alla skåp här hemma har rykt med massor av gardiner o dukar o prydnadsgrejer som jag inte vill ha.....

Idag är det äntligen fredag o det betyder mys med familjen och älsklingen.....
Jag bara längtar o väntar nu tills allt faller på plats.....
Även en vän gör samma sak nu så han startar också på nytt......
Jag älskar mitt liv nu o jag älskar mina vänner,älsklingen o våran fina familj.........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0