Hej

Hej min kära blogg idag igen,alltid lika kula att skriva i dig varje dag,jag njuter av varje sekund..........

Vaknade med lite värk i kroppen men inte mycket idag,så jag tar nya tag idag, och säger som jag sagt så *många gånger tidigare*
Det finns dom som har det värre *mycket värrre*
Jag kan kliva upp på morgonen med det stora leendet på läpparna och se framåt o tillbaka på det som jag har åstadkommit o vad jag lever för idag....
Jag har världens underbaraste och finaste man som har stått vid min sida i både vått och torrt i 20 år och står fortfarande kvar,det betyder väl mycket?
Vi har  helt fantastiskt fina o välskapta barn som vi har gjort och fått av stor kärlek......
Vi har flera underbara barnbarn som livar upp våran vardag till max.....
Man kan inte få allt,o allt behöver man inte ha eller få allt,utan man ska vara glad för det man har?
Somliga nöjer sig med det man har o somliga inte alls:)
Somliga blir det aldrig fullt i helvetet för sägs det?
Glad för det stora man har som glädjer en till allt i livet,våran lilla ängel var bestämd att komma just nu,då livet förändrades på alla sätt och vis,allting bara snurrar på nu med allt o bara positiva saker som händer i vårat liv....
Allt har även en mening här i livet!!
Karusellen går så fort,jag hinner inte mer än upp på morgonen så är dagen förbi,dagarna och veckorna bara rinner iväg.......
Men nu snurrar framtiden för oss,den som är menad för oss,jag väntar o längtar o bara få ett avslut på riktigt o verkligen få börja det helt nya livet *on real* you know***********

Igår var våran dotter o sessan hit,så vi fick mysa med henne lite,hon blir så stor så fort o så fin o söt hon är,hon har utseendet på sin sida kan man säga,där får nog Bella o Roy jaga henne när hon blir tonåring?:)
Så kom Poppa så hon också fick se henne o hon sa samma sak att hon är allt bra för söt:)

Jag storstädade huset igår också o rensade lite mer,i morgon ska älsklingen ha kärran med sig hem igen så vi får köra mer på soptippen:)
Allt gammalt skit ska bort o in med nytt och fräscht.......
Ny ryker det mesta på vinden,jag kör soffan till tippen i helgen o alla gamla rullskridskor o alla grejer som man inte behöver,har så mycket tomtar som jag inte ens vill ha kvar där uppe som jag aldrig ens ställt fram så vad ska jag med dom till?
fast dom är jätte fina men har man typ 7 kartonger med tomtar så kanske man inte får plats med alla samtidigt framme?
Alla maskerad kläder o hellowin kläder o alla lucia kläder o kronor som jag käpte till mikaela både när hon var mindre o för ett tag sen,men hon kommer ju inte ha nå mer sånt nu när hon börjar gymnasiet i alla fall så nu ryker allt:)
Varför har jag sparat dom?
varför ska man spara sånt som man ändå vet inte kommer till användning?
Nu har jag bestämt mig att bara ha kvar det som jag tänker använda o resten ryker,fortare än kvickt.....

Rensade t.e.x ur mina skor igår,jo men visst jag hade 5 par skor*helt nya* som jag aldrig använt som är för små,men yippie då tänkte jag,det är väl så när man vill ha mycket fint när man ska gå ut o till vardags också då förstås,då jag är väldigt noga med *hur* jag både klär mig till fest o vardags*****
Så vad ska man med allt till?

Idag kommer Poppa på besök igen,o i morgon ska vi till bästaste Rosi och Anders igen o träffa dom o sen ska jag träffa underbaraste svärmor o svärfar ska jag göra i morgon,hon ska göra en sak åt oss,hihihihihihi......
Hon är allt för go hon o mitt liv har bara börjat i denna lycka så hur kommer mitt liv  inte att se ut om några månader?
Fullbordat förstås..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0